Pozycjonowanie strony internetowej wiąże się m. in. z realnie zwiększonymi zyskami sprzedaży. Dlaczego tak wiele firm sięga właśnie po tę formę promocji w sieci? Proces optymalizacji skrywa za sobą wiele tajemnic. Jednak zagłębiając się bardziej w temat pozycjonowania, odkryjesz, że działania te, są nie tylko przydatne, ale również w pełni przejrzyste i zrozumiałe. Jeżeli prowadzisz działalność online, jesteś przedsiębiorcą lub blogerem, zapraszamy Cię do tego poradnika.
Efektywne pozycjonowanie serwisów internetowych. Poznaj korzyści płynące z działań SEO
Dla olbrzymiej ilości firm, internet jest podstawowym kanałem docierania do klientów. Zwłaszcza w XXI wieku, kładzie się duży nacisk na handel online. Ludziom coraz bardziej zależy na oszczędności czasu oraz wygodzie, dlatego przedsiębiorcy częściej decydują się na założenie działalności internetowej. Jednak, aby właściciele e-biznesów czerpali jak najwięcej korzyści ze sprzedaży, muszą trafiać do potencjalnych konsumentów. Tutaj cały sekret tkwi w pozycjonowaniu witryn internetowych. Badania wykazują, że ponad 90% użytkowników nigdy nie przechodzi na drugą stronę wyników wyszukiwania. Można zatem wysnuć szybkie wnioski, że powodzenie w handlu online, uzależnione jest od zajęcia topowych pozycji w rankingu Google. Jednak bycie na samym szczycie wyszukiwarki nie wystarczy, aby wejść w pozytywne interakcje z internautami.
Odpowiednie przygotowanie struktury portalu stanowi istotę w procesie pozycjonowania. Prawidłowa optymalizacja sprawi, że nowi klienci poczują zaufanie do Twojej strony. W ten sposób wygenerujesz większą ilość „kliknięć” na witrynie, a to doprowadzi Cię do wzrostu zysków!
Źródło: afterweb.pl
Strategia SEO – krok po kroku. Profesjonalna strona otworzy Ci furtkę do nowych klientów
U podstaw prawidłowego przygotowania witryny internetowej leży dobór odpowiednich słów kluczowych. W trakcie researchu jesteś w stanie zapoznać się z wymaganiami konsumentów oraz sprawdzić, o co pytają najczęściej. Jeżeli dopiero zaczynasz biznes internetowy, warto postawić na obszerną ilość fraz kluczowych. Kilkadziesiąt haseł to gwarancja pozytywnej optymalizacji witryny, a co za tym idzie, częstszego pojawiania się jej w wynikach wyszukiwania. Opłaca się także zwrócić uwagę na działania konkurencji. Następnie skup się na strukturze własnego serwisu. Stwórz grafikę przyciągającą potencjalnego klienta i zachęcającą do kupna produktów. Najważniejsze, aby szata graficzna współgrała ze strukturą portalu, czyli: ze stroną główną, podstroną kategorii produktów, usług, a także wpisami blogowymi. Po prawidłowym doborze słów kluczowych oraz stworzeniu właściwej struktury, przyszła kolej na content marketing. Niepowtarzalne treści to główny element, który przyczyni się do wzrostu odwiedzających witrynę. Pozycjonowanie serwisów internetowych przyniesie pozytywne rezultaty już po 3-6 miesiącach, a długofalowe działanie zapewni trwałość Twojej topowej pozycji w wyszukiwarce Google.
art. zlecony