Wznowienie ruchu pociągów, bez komunikacji zastępczej od Oświęcimia do Krakowa Głównego planowane jest z końcem marca 2023 r.
Jak informuje zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., w Chrzanowie dobiegają końca prace przy budowie 7 wiaduktów kolejowych. Przebudowano już obiekty przy ul. Zbożowej, Powstańców Styczniowych, 29 Listopada, ul. Kadłubek i przy ul Krakowskiej. Obiekty, zrealizowane dla sprawnych przewozów kolejowych, dzięki pracom drogowym i poszerzeniu jezdni, polepszają również komunikację w mieście i zwiększają bezpieczeństwo.
W realizacji są ostanie dwa wiadukty : przy ul. Siennej i Krasickiego. Zakończenie prac przy wiaduktach, planowane jest w połowie bieżącego roku.
Wznowienie ruchu pociągów, bez komunikacji zastępczej od Oświęcimia do Krakowa Głównego, planowane jest z końcem marca 2023 r. Pociągi pojadą z prędkością 120 km/h wraz z wejściem korekty rozkładu jazdy pociągów od dnia 11.06.2023 r.
Inwestycje PLK S.A. na trasie Trzebinia – Oświęcim wchodzą w skład projektu za ponad 800 mln PLN netto: „Prace na linii kolejowej nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice”. Projekt jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.1-12). Zakończenie przedsięwzięcia planowane jest w IV kwartale 2023 r.
@-Co niby jest kłamstwem? Podpis Trzaskowskiego pod C-40,czy zrealizowany i zatwierdzony projekt mostu duchów za kilka ładnych baniek i próby pozyskania kasy na jego realizację ?Dziś mówisz że,, most”i C-40 to kłamstwa,lub tylko taka luźna myśl itp,, Patrząc w stecz przypominam sobie jak cała polityka klimatyczna też miała być fikcją i luźnymi pomysłami,np likwidacja węgla,po kilkunastu latach gazu,zakaz palenia w kominkach o grilu nie wspomnę ,juz stękają i chcą blokować atom,ba drzewa u siebie na placu nie możesz wyciąć,więc nie opowiadoj o kłamstwach i ,,ciemnym ludzie Kurskiego”,tylko spójrz jak małymi kroczkami testują całe społeczeństwo Europy na ile mogą sobie pozwolić . i nie jest to kwestia przynalerzności politycznej tylko zwykłej uczciwej i wolnej od zakazów i nakazów egzystencji i tego czy na to się godzimy czy też nie.Byli już tacy którzy chcieli wszystkich na siłę uszczęśliwić jedynym słusznym ,,programem”-[Marx i Engels] ,dobrze wiesz jak to się skończyło.
@ Rosyjskie trolle i ich naśladowców należy traktować jak zdrajców.
@Gość
Nie karm trolla
hotin = troll
Ps. Ponadto – hotin od kilku lat jest swoistą „maskotką portalu” – pluje jadem, obraża, wyzywa, pomawia, manipuluje, mnoży nieprawdziwe informacje. Jednocześnie popisuje się nieznajomością faktów i ignorancją.
Nic ponadto…
Reagując na jego wpisy dajesz mu satysfakcję.
Nawet admin go olewa…
Pozdrawiam
@Gościu. Wolność słowa-wiesz co to jest? POsłuchaj lepiej wystapień Tuska o miłości blizniego.
Czy administrator zareaguje na obraźliwe komentarze hotina? Zrzut z ekranu zrobiony.
PiSSoskie PKP ,a tyle dobrego robi dla Polski i Polaków. PS. Nie mylić z antyPOlakami z partii proniemieckiej Herr Tuska.
Z Oświęcimia do Trzebini są 24 kilometry, czyli z prędkością 120 km/h pociąg pokona tę trasę w niecałe 15 minut. Brawo!
@ tak jak jeżdżą towarowe. Podepną „stonkę” i przeciągnie ich do Przeciszowa.
To nie jest pociąg pośpieszny, ale sezonowy ENERGYLANDIA, rzeczywiście przez Oświęcim do Katowic. Jeśli, jak twierdzi PKP, Indianie tory i trakcję rozebrali, to jak będzie przejeżdżał odcinek Przeciszów – Oświęcim? Ciekawe.
Brawo podatnicy. To dzięki waszym ciężko zapracowanym pieniążkom powstają takie rzeczy.
Nowy rozkład jazdy z Zatora zawiera jeden pociąg pośpieszny przez… Oświęcim. Kiedy reszta pociągów pojedzie do stacji głównej w Oświęcimiu?
Paw – jak widzę „most duchów”, który chce w Oświęcimiu budować Chwierut, pełni taką rolę, jak „mączka z robaków”, którą Trzaskowski chce kazać zjadać mieszkańcom Warszawy. Co z tego, że to piramidalne kłamstwa są. Ale lud ciemny – uwierzy.
Wpierw to trzeba było wykonać przystanek na Krukach,a mówiąc o,, maszynkach ”to trzeba było ,,Trzasnąć Most duchów”za kasę mieszkańców byłby jak znalazł do budującej się obwodnicy i też nie byłby maszynką do robienia pieniędzy [przynajmniej nie dla zwykłych mieszkańców].
@Paw.
Najważniejszy jest pewnie fakt, że jak kolej „ruszy” to P&R nie trzeba będzie „na szybko” budować.
Inwestycje typu P@R, centrum przesiadkowe, Stop’N’Ride to raczej nie maszynki do zarabiania pieniędzy.
,,Pociągi pojadą z prędkością 120km/h”nie wiem czy to SF, czy mam się śmiać czy płakać i czy ta,, strzała południa” wyhamuję na stacji Kraków Główny.Janusz może twój parking zacznie w końcu zarabiać.
A kiedy do Warszawy ? Straciliśmy połączenie ze stolicą.
Proszę, spuść z kija…
A PiS nic nie dał? Jak to? Myślałem, że to absolutnie pisiorów zasługa.
Czy tow. minister Błaszczak wysłał już zdjęcia budowanych na granicy umocnień do Moskwy? Na ćwirku już się pochwalił zdjęciami.
A pozostałe 15 % dali podatnicy.
Kiedy minął właściwy termin?
Projekt jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – zapomnieli dodać, że w 85%. Ta przebrzydła Unia Europejska …
Oczywiście. Brawa dla rzadu Zjednoczonej Prawicy. Brawo PiS!
Brawo PiS!!