Miasto Oświęcim ogłosiło przetarg na modernizację układu sieci komunikacji miejskiej obsługiwanej przez MZK.
Magistrat oczekuje od wybranej firmy przeprowadzenie analizy obecnego układu sieci komunikacji 13 linii komunikacyjnych miejskich na terenie miasta Oświęcim oraz 18 linii komunikacyjnych pozamiejskich realizowanych na terenie Gmin: Oświęcim, Chełmek, Brzeszcze, Libiąż w zakresie obsługi sołectwa Gromiec, Miedźna w zakresie obsługi miejscowości Wola.
Dodatkowo zostaną przeprowadzone badania wielkości popytu na wszystkich kursach linii obsługiwanych przez MZK – w dniu powszednim, w sobotę i niedzielę. Magistrat zakłada również propozycję nowych linii komunikacyjnych lub zmian tras istniejących. Nie tylko może zmienić się częstotliwość kursowania autobusów w godzinach największych szczytów komunikacyjnych, ale także może pojawić się brakująca linia nocna.
Kompleksowa analiza sieci komunikacyjne zostanie wykonana przez wrocławską firmę TRAKO Projekty Transportowe do 30 czerwca 2020 roku za kwotę prawie 84 tys. zł.
red.
Jeździłam autobusami MZK. Po podwyżce cen przesiadłam się do samochodu.
84 tys. – nieźle. Rozumiem, że w MZK nie ma pracowników myślących analitycznie. A może znalazłoby się dwóch, którzy z radością wzięliby za to po 20 tys?
Rozrastające się dynamicznie osiedle Stare Stawy (bez placówki szkolnej!), a co za tym idzie coraz liczniejsza grupa dzieci/młodzieży uczęszczających do szkół na osiedlu Chemików i w związku z tym permanentne korki aut rodziców odwożących dzieci do szkół przed godz. 8:00 np. na ul. Batorego. Że też nikt nie pomyśli o linii autobusowej, która mogłaby pomóc rozwiązać tę kwestię?
Osoby które zajmują się rozkładem jazdy MZK Oświęcim w ostatnich dwóch latach spadły z księżyca? Problem z dojazdem do pracy i z pracy w określonych godzinach z tego co słyszę mają mieszkańcy Oświęcimia, Chełmka. Dla kogo funkcjonuje ta spółka? Dla organów zarządzających? Za chwilę nawet bilety miesięczne nie będą funkcjonować. Żeby mieć przychody autobusy trzeba wypełnić. Aby je wypełnić trzeba mieć ofertę. Z czym do ludzi?
Co za głupek.
XXX i Anna, wy chyba nie mieszkacie w Oświęcimiu.
Jedna linia powinna jechać ze Starych stawów lub nawet od zasola koło Castoramy na osiedle Chemików i z powrotem
Linia nr.1 powinna jeżdzić z Zasola Pętla lub ze Starych Stawów przez Zasole, z tych osiedli naprawde czasem ciężko się wydostać.
Dokładnie, jestem tego samego zdania co Anna , powinien być przystanek w rejonie Hotelu Dąbrowski z myslą o wysiadaniu na cmentarz.
Zdecydowanie zbyt duża jest odległośc między przystankiem Dąbrowskiego przy światłach a przystankiem Lodowisko.
Brakuje mi dwójek do dworów dajcie więcej kursów dwójek do dworów. Jedyek do dworów chce bezpośrednio na zasole
Witam. Brakuje przystanka bezpośrednio koło cmentarza komunalnego. Dużo osób starszych, schorowanych chce odwiedzić zmarłych i niestety nie może przez odległość z przystanka.
Dla mnie mogłoby nie być tych autobusów. Wszędzie jeżdżę autem. Bilet jest horrendalnie za drogi, aby zaledwie 1,5 km jechać za 3 zł.
Linia nr 1 powinna jechać przez ulice Orłowskiego. Natomiast linia nr 3 przez Błonie.Na Zasolu I i II mieszka znacznie więcej ludzi niźli na Błoniach. Dodatkowo nowy przystanek koło MCDonald jadąc od strony Broszkowic.
Nie pasuje kierowcom bez wyższego to się zwolnić
Proponuję kierowcom MZK poważne przemyślenie zatrudnienia się w Lidlu. Wyzysk się skończy i zaczną się godne zarobki.